سهام عدالت و راه های ثروتمند شدن

بازار سهام و راه های ثروتمند شدن

سهام عدالت و راه های ثروتمند شدن

بازار سهام و راه های ثروتمند شدن

  • ۰
  • ۰

تنها راز ثروتمند شدن در ایران از بین 11 راز !

تنها راز ثروتمند شدن در ایران
تنها راز ثروتمند شدن در ایران

راز ثروتمند شدن در ایران دغدغه ای برای همه ی ایران زمینیان :)

راز ثروتمند شدن در ایران یا بهتره بگم در تمام جهان خیلی اهمیت داره و همه دنبال رازی برای ثروتمند شدن هستند

خیلی دوست داشتم این رازی رو که الان دارم مینویسم رو در 17 سالگی بهش رسیده بودم

حتما توام که داری این متن رو میخونی دنبال یک رمز برای ثروتمند شدن هستی اونم تو ایران که همه مینالن و از سختی و ها بدختی ها میگن ، منم یه روزی مثل تو شروع کردم به پیدا کردن این راز

شاید الان 5 یا 6 سالی گذشته و در نهایت به رازی رسیدم که وقتی فهمیدم این راز ثروتمند شدن هست از شدت سادگیه این راز تعجب کردم !!!!

باورم نمیشد اینقدر همچی ساده بود و من دنبال چه کار های سخت و طاقت فرسایی که نمیگشتم ولی فهمیدم فقط همین باور هست که حلال و راز تمام ثرت های جهان هست !

شاید گیچ شدین بذارین با مثال براتون توضیح بدم :

مطمئنا شما هم کتاب ها و فیلم های زیادی برای ثروتمند شدن رو خوندین و دیدین ولی باز هم گیر بودین ! میبینید همین آدم هایی که دارن راز های موفقیت و ثروتمندیشون رو به شما میگن خیلی ثروتمند و کبکشون خروس میخونه

ولی برای شما باز هم همون اتفاقات همیشگی و همون پول نداشتن و همون . . .

میدونی فرقی که این وسط بود چی هست ؟ باور ها  بله همین 1 کلمه ی ساده راز تمام ثروت های جهانه

اینکه ما ثروتمندا باور داریم میتونیم ثروتمند باشیم ، باور داریم اینقدر پول زیاد هست که میتونیم زیاد پول داشته باشیم ، باور داریم پول در آوردن خیلی راحته ، باور داریم که بدون اینکه پوستون کنده بشه میتونیم کلی پول بسازیم ، باور داریم آدم های ثروتمند زندگیه شاد و خوبی دارند ، باور داریم ثروت خوشبختی میاره ، باور دارند که هرچی ثروتمند تر میشیم به خدا نزدیک تر میشیم ، باور داریم در هر کشوری در هر شهری در هر منطقه ی جغرافیایی میتونیم بی نهایت ثروت بسیازیم و خوشبخت باشیم

بله ما فقط باور داریم !!! این باور های ثروت آفرین و هزار باور دیگه هستند که باعث میشه فراوانی و نعمت سرازیر باشه تو زندگیامون .

مطمئنم الان که داری این متن رو میخونی حداقل به یکی از باور هایی که گفتم اعتقاد نداری و داری میگی بابا چرت و پرت نگو

ولی باید بگم به خدایی که میپرستم قسم هیچ راه دیگه جز تغییر باور برای ثروتمند شدن وجود نداره ! چون من اکثر راهایی رو که بود و شنیده بودم تست کردم ولی ثروتمند نمیشدم .

ثروتمندی یعنی علاوه بر اینکه به استقلال مالی برسی حال خوبی داشته باشی ، یعنی به اندازه کافی وقت داشته باشی تا از ثروتت استفاده کنی ، یعنی  با ثروتی که ساختی با خونوادت نهایت استفاده رو ازش ببری و . . . در این صورت تو ثروتمندی

اگر میلیون ها دلار پول داشته باشی ولی حالت خوب نباشه تو بدبخت ترین آدم جهان هستی :)

من این سایت رو راه اندازی کردم تا راه ثروتمند شدن رو با خودم مرور کنم و باور های ثروتمند شدن رو اینقدر تکرار کنم تا در ذهن و روحم نهادینه بشن ، شما هم میتونید همراه من این مطالب رو بخونید تا باور هاتون کم کم تغییر کنه و در مدار و فرکانس ثروت قرار بگیرید

در این وبلاگ نه میخوام آموزش و دوره آموزشی بهتون بفروشم نه میخوام بگم من خیلی خوبم بیاید دنبال رو من باشید

من فقط میخوام هرچی رو که باید میگیرم باز داخل این وبلاگ تکرار کنم تا تغییر باور هام در مورد پول و ثروت و موفقیت سریعتر شکل بگیره

شما هم اگر دوست دارید میتونید همراه من باشید :)

11 راز ثروتمند شدن که سایت های موفقیت آموزش دادن که باهم بررسیشون میکنیم :

ابتدا 11 راز ثروتمند شدن مجله کسب و کار رو بررسی میکنیم .

اولین رمز ثروتمند شدن : اهداف ویژه‌ای را برای پول خود مشخص کنید.

خب تعیین هدف یکی از مهمترین راهکار هایی هست که همه ی مدرسان حوزه موفقیت آموزش میدهند

اینکه هدف بذارید و تعیین کنید تا فلان تاریخ به هدف خودتون برسید . من مطمئنم هزاران نفر از شما که دارید این مطلب رو میخونید اینکار رو انجام دادین ولی در نهایت به اون هدف نرسیدین

و مهمترین بخش این داستان این هست که شما باور های لازم برای رسیدن به هدف خودتون رو نداشتین !!! شما تعیین کردین که میخوایید تا ماه آینده 5 میلیون تومان از کسب و کار خودتون درآمد داشته باشید ، ولی باور ندارید که این کسب و کار شما توانایی این پولسازی رو داشته باشه یا شما توانایی ساخت این پول رو داشته باشید (عزت نفس ) و در بعضی مواقع افراد خودشون رو لایق داشتن این ثروت و درآمد نمیدونند که باز هم برمیگرده به عزت نفس افراد .

دومین راز ثروتمند شدن : با پولدار ها و موفق تر از خودتان رفت و آمد کنید

خب این مسئله دقیق برای الگو برداری باوز ها از ثروتمدان هست

برای اینکه این رفت و آمد و هم صحبتی با ثروتمندان باعث میشه تا باور های اونها کم کم در شما نهادینه بشه ولی باید بدونید باور کاملا درست و بی نقص نداریم

من سعی کردم باور های اکثر ثروتمندان رو جمع آوری کنم و دیدم اکثر افراد بازهم یک باور محدود کننده دارند که باعث میشه از یک حدی یپشرفت نکنند

برای همین سعی کردم بهترین و ناب ترین باور هارو جمع آوری کنم و به مرور زمان که رشد کردم و باور های بهتر جایگزین کردم بازهم به باورهام رجوع کنم و سعی کنم باور های بهتری رو جایگزین کنم .

سومین راز ثروتمند شدن: مطاله کنید، به پادکست‌ها گوش دهید، و پول خود را صرف کلاس‌ها و سمینارها کنید.

خب شاید این راز و راهکار خوبی باشه ولی اگر در این آموزش ها و پادکست ها باور های غلطی رو در ذهن شما جایگذاری کنند چی ؟

بعضی از اساتید موفقیت میگن که رسیدن به پول و خوشبختی سخت هست و چندین سال باید خاک بخوری و اذیت شی تا در نهایت بتونی کسب درآمد داشته باشی

و این باور داخل ذهن ما شکل میگیره که حتما باید در ابتدا سختی های زیادی رو بکشیم تا بعد از اون بتونیم به استقلال مالی برسیم !!!!

من سعی کردم بعد از مدتی که باور های ثروت آفرین رو جمع آوری کردم اونهارو همیشه با خودم تکرار کنم و داخل ثروتمندا دنبال فردی باشم که این باور رو داشته و انجام داده

تا با اینکار به مغز خودم ثابت کنم که اینکار شدنیه و میشه انجامش داد .

چهارمین راز ثروتمند شدن : یک مشکل در زندگی‌تان را روی کاغذ بنویسید و فهرستی از کارهای ویژه‌ای که درجهت حل آن مشکل هستند را در پی آن بیاورید.

به نظر من از لحاظ قانون جذب این تکنیک کاملا اشتباه هست

ما قانون جذب داریم نه قانون دفع و زمانی که داریم به یک مشکل توجه میکنیم داریم اون رو به زندگیه خودمون جذبش میکنیم !

در اصل ما باید ناخواسته هامون رو به خواسته ها تبدیل کنیم و به جای اینکه از ناخواسته ها صحبت کنیم از خواسته ها صحبت کنیم

بجای اینکه بگیم من نمیخوام قسط آخر ماه عقب بیوفته ، بگیم میخوام تا آخر ماه درآمد بالایی داشته باشم تا همه ی قسط هارو به راحتی پرداخت کنم

حالا برای درآمد بالا راهکار های خودتون رو بنویسید

دلیل : زمانی که شما روی ناخواسته ها تمرکز میکنید تصمیم هایی که گرفته میشه ناشی از ترس هست ( ترس از عقب افتادن قسط ) ولی زمانی دارین روی خواسته ها تمرکز میکنید فرکانس ذهنی ای که شکل میگیره مثبت هست و برای همین تصمیم های درستی میگیرید که نتایج بسیار متفاوتی نسب به تصمیم هایی که بر اساس ترس بوده دارد .

پنجمین راز ثروتمند شدن  :زندگی‌نامه اشخاص خیلی موفق رو بخونید

خب دقیقا این موضوع رو برای استخراج باور های اون فرد انجام میدن ولی باید بدونید زندگی نامه ی اون افراد و تصمیم هایی که در ابتدای راه گرفتند میتونه سرشار از اشتباه و باور های غلط باشه

شاید یکی از باور های که در زندگی نامه اکثر افراد میبینید سختی ای هست که قبلا از موفقیت داشتند و در مقابل باور رسیدن به هرچیزی به راحتی است .

در مرحله اول باید بدونید که اونها هم احتمال داره دارای باور های غلطی باشند و کسانی که زندگی نامه هارو بنویسند بخاطر اینکه داستان مردم پسند تر باشد کمی آب و تاب میدن و پیاز داغش رو زیاد میکنند که فلانی بعد از رنج های فراوان و سختی هایی که داشت به موفقیت رسید

اما قبول کنید که ما الگوهای زیادی داریم که به موفقیت رسیدن ولی چون داستانشون سختی و رنج نداره ازشون استقبال نشده و ازشون فیلمی نساختن و اگر فیلمی بسازن پیاز داغش رو زیاد میکنند

برای مثال افرادی مثل بیل گیتس ، ایلان ماسک ، ریچارد برانسون افرادی هستند که به راحت ترین شکل ممکن به ثروت های بی نظیری رسیدند

حالا دقت کنید ، اصلا فیلمی از این افراد ساخته نشده چراکه به راحتی به ثروت رسیدن و احتمالا زیاد به فروش نرسند چون مردم میگن : اینقدر ساده و آسون رسیدن به ثروت ؟! چه مسخره !!! حتما میاست سختی بکشن اینقد آسون که جالب نیست داستانشون

ولی فیلم استیو جابز به دلیل اینکه پر از سختی ، عصبانیت و . . . بود خیلی برای مردم جالب تر بود .

همچنین فیلم در جستجوی خوشبختی : داستانی پر از بدبختی و سختی و رنج و . . . و بعد از گذروندن یک زندگی نکبت بار به یک فرد ثروتمند تبدیل شد !

این فیلم باعث شکل گرفتن باوری میشه که باید سختی کشید ولی اگر شما این باور رو قبول کنید همینطور خواهد بود و در صورتی باور رسیدن به آرزو ها در سادگی رو قبول کنید راحت به آرزوهاتون میرسید

خیلی ساده ، هرچیزی رو باور کنی همون زندگیت رو تشکیل میده

الان که اینجایی و داری این متن رو میخونی بهش فکر کن ! به من که چیزی نمیرسه تو سخت به آرزوهات برسی یا آسون

بشین فکر کن شاید به این نتیجه رسیدی و خواستی این باور رو جایگزین کنی ، من که با این باور خیلی مسیر رو سریعتر پیش رفتم !

ششمین راز ثروتمند شدن  : دلایل اهمیت ثروتمند شدن رو برای خودتون یاد داشت کنید

این موضوع میتونه به شکل گرفتن باور هاتون کمک زیادی بکنه  ، اما باز هم اشتباه خطرناکی که شاید شما هم درگیرش باشید !

زمانی که دارید چرایی و دلیل هارو مینویسید به خواسته ها توجه کنید و اونهارو یادداشت کنید

یعنی بنویسید : میخواهم ثروتمند باشم تا زندگی ساده تری داشته باشم و خوشبخت باشم (بجای اینکه بنویسید : میخواهم از دست طلبکارا و بدبختی هام آزاد شم)

امیدوارم متوجه شده باشید که شاید این 2 جمله یک معنی رو برای ما داشته باشند ولی فرکانس و مداری که با جمله اول وارد میشیم مدار ثروت هست

در صورتی که جمله ی دوم شمارو وارد مدار فقر و بی پولی میکنه

پس به نوشته هاتون دقت کنید خواسته هاتون رو بنویسید نه ناخواسته هارو .

هفتمین راز ثروتمند شدن  : به جای این‌که بگویید ‘یا’ بگویید ‘هر دو’.

زمانی که بتونید این دیدگاه رو داشته باشید بدون شک باور خیلی قدرتمندی خواهید داشت که به باور فراوانی معروف هست

زمانی که باور فراوانی در شما نهادینه شده باشد شما به راحتی درخواست های بزرگی از جهان و خداوند دارید و برای خودتون محدودیت قائل نمیشید

این باور رو دارید که : از بس فراوانی در جهان زیاد هست و میتونم هر دوی خواسته ام را داشته باشم و این یکی از ثروتمند آفرین ترین باور های ممکن هست

زمانی که میگید یا فلان چیز یا فلان چیز مطمئنا اعتقاد ندارید که فراوانی زیاد هست و به گونه ناشکری و ناسپاسی میکنید که نتیجه ی اون هم کمبود فراوانی برای شخص شما هست

به قول معروف شکر نعمت نعمتت افزون کند ، کفر نعمت از کفت بیرون کند .

هشتمین راز ثروتمند شدن : افرادی که ثروتمند هستند رو تحسین کنید

یکی از مهمترین راز های ثروتمند شدن تحسین افراد ثروتمند هست

اگر به افراد ثروتمند ناسزا یگیم و توهین کنیم بدون چون چرا ذهن خودمون رو روی فقر برنامه ریزی میکنیم

چراکه با توهین به ذهن این پیام رو میدیم که افراد ثروتمند آدم های خوبی نیستند و مغز ما به گونه ای برنامه ریزی میشه که هیچوقت ثروتمند نشه

چون ثروتمندان آدم های بدی تلقی میشن ! پس باید با تحسین و تشویق ثروتمندان میتونیم فراوانی رو وارد زندگیمون کنیم

خب : اگر این باور رو داشته باشیم که ثروتمندان آدم های خوبی هستند پس همیشه اونهارو تحسین و تشویق میکنم و ذهنمون رو برای ثروتمند شدن برنامه ریزی میکنیم

نهمین راز ثروتمند شدن : به جز شغل عادی خود، ۳ منبع درآمد دیگر هم داشته باشید.

این یک راز و یک پیشنهاد کاملا غلط و اشتباه هست !!!!!!!

به این دلیل که داره باوری بد رو جایگذاری میکنه تو ذهن شما ، بهترین باور تو این بخش برای من این بوده : از شغلی که بهش علاقه دارم میتونم بی نهایت ثروت داشته باشم 

خب با این باور که من دارم خیلی راحت و از کاری که واقعا عاشقشم و خستگی توش هیچ معنایی نداره برام ( چون با علاقه دارم انجام میدم) دارم ثروت های بسیار زیادی رو میسازم

دهمین راز ثروتمند شدن : به خود بگویید که پول دوستتان است .

باور خوبیه وقتی که پول رو برای خوشبختی و خوشگذرونی میخوایم

اینکه پول دوستی هست برامون تا باهاش هرچیزی رو که دوست داریم بخریم ، پول دوستیه که همیشه باهامونه

پس میتونه با دیدگاهی که گفتم خیلی هم کمک کننده باشه برامون .

یازدهمین راز ثروتمند شدن : کاری انجام دهید که مایه سلب آسایش‌تان شود

بعضی ها بر این باورند که با قرار دادن خودشون تو تنش و سختی میتونند به ثروت برسند .

ولی 2 تا دیدگاه وجود داره :

1)در بعضی مواقع که شرایط سختی پیش روشون هست (به دلیل باور های اشتباه) تصمیم هایی رو میگیرند که شاید عقلانی نباشند

این سریی تصمیم ها بر اساس ایمان که به خدا و خودشون دارند گرفته میشه (هماهنگی با خدا ، عزت نفس)

2)در صورتی که باور های شما درست باشد همیشه اتفاق های خوب وارد زندگیتون میشه و شرایط سختی نخواهید داشت

من با تمام اعتقاد و ایمانی که به خدا و خودم دارم این دیدگاه رو دارم که با داشتن همچین خدایی و توانایی هایی همیشه اتفاق های خوب وارد زندگیم میشه

(و اصلا قرار نیست توی سختی ها (که طبق باور غلط بهش میگن امتحانات الهی) قرار بگیرم

 
  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • ژیار تارین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی